wtorek, 10 lipca 2012

Pozdrowienia z USA

Cześć i czołem :) Leże sobie w miekkim łóżku w hotelu w NJ :) Zmeczona jak nie wiem co, ale postanowaiłam napisac. Poki co jestem sama dziewczyny jeszcze nie przyjechaly. Wstalam o 4 pojechalam na lotnisko, wsiadlam w samolot do Monachium o 6:45 na miejsu byłam lekko po 8. O 11:05 zaczeli wpuszczac na lot do NY. Czekalam na Agnieszke, ale jej nie znalazłam. Spotkalysmy sie dopiero jak samolot kolowal w NY. Spedzilysmy ok 2 h na lotnisku. Potem kolejne 1,5 w samochodzie i oto jestesmy. W lower lobby :) odbylo sie szybkie spotkanko, odebralysmy darmowa wycieczke do NYC i jestesmy w pokojach :). Jako ze przyszlam tu pierwsza to wybrałam sobie łóżko :) Nie wrzuce zdjec bo nie chce mi sie szukac czytnika kart w tym bagazu.

Pozdrawiam z pokoju 123 ;)

3 komentarze:

  1. Alee mega! Mnie też to czeka już za 26 dni :O! Życzę powodzeeenia! :P I czekam na duuużo zdjęć na blogu:P

    OdpowiedzUsuń
  2. czy jest jakaś możliwość dostania pocztówki z USA? ;p
    i miłego pobytu w NJ ;)

    OdpowiedzUsuń